Set Berpantang/Ceasrean

Jumaat, 28 Mac 2014 0 ulasan

Dalam Shaklee, boleh dikatakan set bersalin adalah antara set yang paling laris. Dalam set bersalin ini, ia merangkumi gabungan set-set vitamin yang diperlukan oleh seseorang ibu selepas bersalin supaya si ibu tak cepat letih, dapat kekalkan kecantikan kulit dan banyak lagi.

Vitamin yang WAJIB diambil oleh ibu selepas bersalin ada 4 semuanya. Iaitu.

1) Ostematrix - kaya dengan kalsium dan magnesium dan dapat atasi sembelit.

2) B Complex - untuk elak si ibu stress dan rasa ingin meroyan. Di samping tu, dapat tambah tenaga kerana bcomplex bantu untuk menukarkan glucose kepada tenaga.

3) Vitamin C - bantu untuk sembuhkan luka dalaman dan luaran. Selain tu gak, vitamin C ini untuk tingkatkan immunity badan si ibu. Jadi bila menyusu, automatically immunity itu dapat disalurkan secara direct kepada baby. 

Jangan tak tahu, yang vitamin c ni jugak sebenarnya membantu untuk penghasilan dan pembentukkan kolagen. Masa dalam pantang pun boleh menten cantik dan berkulit mulus. Hihi.

4) Zinc - fungsinya lebih kurang vitamin c juga iaitu untuk mempercepatkan penyembuhan luka dalaman dan luaran. Di samping tu, zinc juga untuk elak rambut gugur. Pernah tak kita dengar yang orang lepas bersalin biasanya diberi makan ikan haruan? 

Haaa. sebenarnya dalam ikan haruan tu kaya dengan zinc. sebab tu orang dulu-dulu suruh makan. Bagi yang tak makan ikan haruan, alternatifnya adalah dengan telan vitamin zinc shaklee ni. Setel. Hehe.



Inilah 4 vitamin asas yang perlu diambil oleh ibu berpantang. Selain tu, boleh juga untuk tambah vitamin lain seperti set menyusu. 

ESP- Sebagai energy booster

Alfalfa - sebagai milk booster.

Lecithin - untuk bakar lemak dan elak susu tersumbat atau lebih dikenali sebagai 'bengkak susu'

Sebagai customer anda layak menerima keistimewaan seperti dibawah:-
 ~ Khidmat nasihat percuma diberikan secara berterusan selepas pembelian.
~ Jadual pengambilan vitamin.
~ Bagi yang ingin menjana pendapatan 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar sebagai ahli bersama group kami adalah dialu-alukan. Hubungi saya segera.

Adilah Hamid / 019-5929504

Jom ubah !!!...cantik sihat bersama SHAKLEE
Share this article :

Catat Ulasan

 
Copyright © 2012. Supplement sihat cantik semulajadi - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by Lin Ariff
Proudly powered by Blogger