Herblax

Selasa, 22 April 2014 0 ulasan

Herblax Shaklee

Assalamualaikum... Selamat pagiiii.....

Hari ini saya nak bercerita tentang Herblax... ia boleh membantu mereka yang menghadapi masalah sembelit atau jarang buang air besar... boleh kacau bilau hidup kalau dah lama tak membuang kan...(kes berat ni...sakit baq hang..huhuhu)

Herblax merupakan julap lembut yang membantu anda untuk membuang air besar dengan lebih selesa dan melegakan perut anda... Mestilah legakan kalau dah lama tak buang tu..lepas makan herblax ni tentu lancar segala pembuangan.
Biasanya ramai yang pernah kena sembelit ni kan.. terutama para wanita.. nnt di entry yang lain saya akan share tentang Sembelit....

Jom kita view dulu apa yang Herblax boleh buat kita lega.. Herb-LaxTM Shaklee didatangkan dengan kombinasi herba yang telah digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas. Bagi menangani kesulitan membuang air besar, Herb-LaxTM yang lembut boleh membantu anda.

RM52 (120biji)

Perbezaan Herblax Shaklee

Ramuan asas produk ini terdiri daripada kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat. Ia mengandungi 9 herba semulajadi iaitu alfalfa leaves, senna leaves, anise seed, blue malva flower, buckhorn bark, licorice root, fennel seed dan culver’s root.

Sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti kesesuaiannya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita dalam masa panjang.

Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang menghidap lupus eritematosus sistemik perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini.

Jom kita tengok apa  fungsi setiap ramuan yang terkandung dalam Herblax ini..

1) Senna leaves – merangsang tindakan pembersihan yang lembut pada usus dan perut, mempercepatkan proses detoks dan mengurangkan penyerapan lemak.

Senna leaves 

 2) Burkhorn bark – melembutkan najis untuk memudahkan pergerakan dan memberikan lembapan kepada usus.
Buckthorn bark 

 3) Licorice root – membantu proses detoks.

Licorice root

 4) Fennel seeds – mengeluarkan toksik yang terkumpul akibat lebihan makanan dan pemgambilan alcohol, membantu pencernaan dan berkesan untuk masalah sembelit dan kembung perut atau usus.

Fennel seeds 

 5) Anise seeds – merangsang pengeluaran jus gastric untuk membantu proses pencernaan.

Anise seeds 

 6) Rhubarb root – herba yang banyak digunakan dalam perubatan Cina untuk digunakan sebagai antibiotic.

Rhubarb root 

 7) Blue malva flower – membantu proses detoks dan mengimbangi tekstur kulit.

Blue malva flower 

 8) Culver root – membantu masalah lebihan air dalam badan dan asma

Culver root 

 9) Alfalfa leaves – membersihkan usus, darah dan hati.

Alfalfa leaves

 Apa istimewanya Herblax ni? 

1) Membersihkan najis yang tersekat.
2) Merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau yang telah tersimpan lama dalam usus.
3) Membantu masalah sembelit.
4) Tindakan pembersihan yang lembut boleh mengembalikan proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara langsungnya membantu masalah sembelit.
5) Sesuai bagi mereka yang hendak kurus dan mengempiskan perut.
6) Membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut, sesuai diambil seperti biasa atau dicampurkan dalam air panas dijadikan sebagai minuman teh herba.

Cara pengambilan berkesan :- 

1) Untuk kesihatan berpanjangan :- 2 kali seminggu – 4 biji setiap kali sebelum tidur.
2) Untuk pembersihan usus/detoks, melawan kanser, mengawal berat badan :- 2 kali sehari – 3 biji setiap kali ( selepas makan dan sebelum tidur)

Perhatian! Kepada meraka yang mempunyai system penghadaman yang lemah akan mengalami cirit birit pada peringkat awal pengambilan. Manakala bagi mereka yang normal, Herblax menampakkan kesan dalam 8-12 jam selepas pengambilan.

Mereka yang mengalami masalah sembelit yang serius boleh tingkatkan dos pengambilan kepada 5 – 8 biji dan boleh kembali kepada dos biasa setelah proses penghadaman / pembuangan kembali normal.

Ok.. bagi anda yang mempunyai masalah sembelit atau yang nak kurus dan nak kempiskan perut tu, bolehlah hubungi saya seperti berikut -

Anda boleh hubungi saya:- Adilah hamid
Id no :- 945635
FB:- Dieela Hamid
Page FB – please like ~ vitaminn4u
Call/sms – 019-5929504

Sebagai customer anda layak menerima keistimewaan seperti dibawah:-
~ Khidmat nasihat percuma diberkan secara berterusan selepas pembelian.
~ Jadual pengambilan vitamin.
~ Bagi yang ingin menjana pendapatan 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar sebagai ahli bersama group kami adalah dialu-alukan.

WAKIL PENGEDAR DIPERLUKAN SELURUH MALAYSIA

Jom ubah!!! Saya nak Cantik, sihat ,bersama Shaklee

Jika anda ada sebarang soalan sila isi komen dibawah, In sya Allah saya akan bantu sedaya upaya saya. Apa pendapat anda tentang kelebihan Herblax ni? Kongsikan pendapat anda…
Share this article :

Catat Ulasan

 
Copyright © 2012. Supplement sihat cantik semulajadi - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by Lin Ariff
Proudly powered by Blogger